49
  • 12424 - DEVELOPER

    Ürün ve çözümlerin yazılım mimarisini, teknik ve fonksiyonel yol haritasını belirler, tüm yazılım ve geliştirme yaşam döngüsünden (SDLC - yaratılması, yaşatılması ve gerektiğinde dönüştürülmesi ya da sonlandırılması) sorumludur, Müşteri iş ihtiyaçları doğrultusunda, ürün ve çözümleri geliştirir. İş birimlerinden gelen taleplerin tasarım-geliştirme ...

    Detaylar : 26.02.2020 : CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 13204 - SİSTEM ORKESTRASYONU VE VERİ MODELLEME MÜHENDİSİ

    Collection portöyümüzde ( Tahsilat , POS, ÖKC, İdari&Yasal Takip, …) sahip olduğu uygulamaların; Operasyon Faz Liderliği Log ve Kalite için yönlendirmelerin yapılması, Transaction sayılarına göre sistemin dizayn edilip, SLA’lerin belirlenmesi, Sistem içindeki performansa, kullanıcı deneyimine göre ihtiyaçların belirlenerek ilgili ekiplere yönlen...

    Detaylar : 26.02.2020 : CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES : KARTAL
  • 13215 - KANAL SATIŞ YÖNETİCİSİ

    Sorumlu olduğu perakende mağazaların performanslarını takip eder ve artırılması amacıyla gerekli aksiyonları alır, Sorumlu olduğu bölgede gerçekleşen ticari faaliyetlerde operasyonel karlılık analizleri yapar, Turkcell’ in perakende mağazalarında uyulmasını istediği hizmet standartlarının sağlanmasını kontrol eder, Turkcell İletişim Merkezi olmanın...

    Detaylar : 26.02.2020 : SALES : KONYA
  • 12344 - SATIŞ PORTFÖY YÖNETİCİSİ

    Kurumsal büyük müşteriler ile olan ilişkilerin yönetilmesi ve yeni iş fırsatlarının geliştirilmesi, Kurumsal büyük müşteriler grubunda mobil GSM/UMTS/LTE şebeke uygulamaları ile birlikte müşterilerinin sabit data ihtiyaçlarını belirlenmesi ve Metro Ethernet, Radyo Link, MPLS VPN projelerinin satışının sağlanması, Müşterilerinde sunucu sanallaştırm...

    Detaylar : 25.02.2020 : SALES : TEPEBAŞI
  • 13154 - DEVELOPER

    IoT ekibinde çalışır. Turkcell’in IoT platformlarının ve bunlar üzerinde çalışan servislerin gerektirdiği teknolojileri araştırır ve optimum (yüksek performans, düşük maliyet) mimariyi / çözümü alt sistemleri ile birlikte tasarlar Tasarlanan çözümü (world class) geliştirir, birim testlerini yapar ve operasyona çözüm için destek verir. Zaman içeris...

    Detaylar : 25.02.2020 : DIGITAL SERVICES & SOLUTIONS : KÜÇÜKYALI
  • 12928 - SENIOR MONITORING & AUTOMATION SYSTEMS SPECIALIST

    Turkcell 2G&3G&LTE, SOL , ICT ve hizmet vermek üzere anlaşılan grup şirketlerin (BEST, KKTCELL, Astelit, Global Bilgi ve TTech vb) şebeke sürekliliğinde ve IT operasyonunda kullanılan sistemsel çözümleri kesintisiz çalışır ve değer üretir durumda tutar, kurulum ve işletimini üstlenir, bakım antlaşmalarını yönetir, Veri / operasyon kalitesini arttır...

    Detaylar : 25.02.2020 : CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES : KARTAL
  • 13113 - KIDEMLİ PROJE KONTRAT VE KOORDİNASYON UZMANI

    Kontrat yönetimi ve Proje Koordinasyonu çalışmalarında şirket çıkarları doğrultusunda risksiz çözümlere/sonuçlara yönelik girişimlerde bulunur, Siparişi alınan projeleri kapsamlı olarak analiz eder, sorumluluk ve riskleri belirler, bu doğrultuda müşteri ve tedarikçi kontratlarını hazırlar, Kontrat hazırlığı ve aşamalarında ilgili birimlerle bilg...

    Detaylar : 25.02.2020 : SALES : TEPEBAŞI
  • 13260 - KIDEMLİ BİLGİ GÜVENLİĞİ VE RİSK YÖNETİMİ UZMANI

    Bilgi sistemleri yönetimi için Turkcell CIT ekipleri ile koordineli çalışılarak, aşağıdaki maddelerin TFŞ için yerine getirilmesi beklenmektedir, Politika, prosedür ve süreçlerin düzenli olarak gözden geçirilmesi ve güncellenmesi, Politikalar için yönetim kurulu, prosedür ve süreçler için üst yönetime onayının alınması, Bilgi sistemleri risk yöneti...

    Detaylar : 25.02.2020 : FINANCE : TEPEBAŞI
  • 12886 - CLOUD & INTEGRATION SOLUTIONS MANAGER

    Bulut, satış gücü, sübvansiyon, cihaz süreçlerine hakim bu konuda yetkin ve yönlendirici olabilecek , Yönettiği uygulama portföyüyle ilgili sektörel gelişmeleri ve değişen iş ihtiyaçlarını takip eder, orta ve uzun vadeli yol haritalarını çıkartır, buna uygun olarak teknolojik, süreçsel ve organizasyonel dönüşümlere liderlik eder, İlişkide olduğu iş...

    Detaylar : 24.02.2020 : CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 12647 - FIXED ASSET&INVENTORY MANAGEMENT SPECIALIST

    Grubun sabit kıymet ve envanter muhasebe ve finans süreçlerinin yürütülmesi, Aylık bazda kapanış ve mutabakat işlemlerinin yapılması, Ödeme kontrollerinin haftalık şekilde yapılması, İşletme sermayesi kontrollerinin ifa edilmesi, Yönetici tarafından verilen diğer raporların hazırlanması

    Detaylar : 24.02.2020 : TURKCELL : KÜÇÜKYALI
  • 12655 - CORPORATE FUNCTIONS LEGAL AFFAIRS LAWYER

    LL.B. degree from one of the top law faculties in Turkey (candidates with LL.M. degree from US/UK will be preferred) Admitted to Bar Association in Turkey Proficiency and excellent command of English Solid banking & finance law background and ample experience in English law governed loan agreements Experience in Islamic finance will be an asset E...

    Detaylar : 24.02.2020 : TURKCELL : KÜÇÜKYALI
  • 13063 - SATIŞ PORTFÖY YÖNETİCİSİ

    Kurumsal büyük müşteriler ile olan ilişkilerin yönetilmesi ve yeni iş fırsatlarının geliştirilmesi, Kurumsal büyük müşteriler grubunda mobil GSM/UMTS/LTE şebeke uygulamaları ile birlikte müşterilerinin sabit data ihtiyaçlarını belirlenmesi ve Metro Ethernet, Radyo Link, MPLS VPN projelerinin satışının sağlanması, Müşterilerinde sunucu sanallaştırma...

    Detaylar : 24.02.2020 : SALES : TEPEBAŞI
  • 13249 - FRAUD & REVENUE ASSURANCE MANAGER

    Turkcell ve Superonline bünyesinde mevcuttaki bütün kampanyalar, yeni iş kurguları, gelecek vizyonu ve mevcut altyapıyı detaylı analiz ederek gelir güvencesi ve fraud anlamında tüm analizlerin yapılarak gerekli raporların hazırlanması, Elde edilen bulguların üst yönetimle periyodik olarak paylaşılması ve aksiyon önerilerinin takip edilmesi, Gelir g...

    Detaylar : 24.02.2020 : FINANCE : KÜÇÜKYALI
  • 13115 - WAREHOUSE MANAGEMENT SPECIALIST

    Ankara ve Samsun şehirlerinde sorumlu olduğu depolardaki 3.parti lojistik tedarikçilerinin etkin bir şekilde yönetilmesi, İlgili Bölge depoların mal kabul, yerleşim, iade kriterleri ve depolar arası iş akışlarının belirlenmesi, depo envanterlerinin kontrolü, raporlanması ve performansının değerlendirilmesi, Turkcell Grup Bölge depoların tüm stoklar...

    Detaylar : 22.02.2020 : SUPPLY CHAIN MANAGEMENT : SÖĞÜTÖZÜ
  • 13117 - WAREHOUSE MANAGEMENT SPECIALIST

    Kayseri, Adana ve Diyarbakır şehirlerinde sorumlu olduğu depolardaki 3.parti lojistik tedarikçilerinin etkin bir şekilde yönetilmesi, İlgili Bölge depoların mal kabul, yerleşim, iade kriterleri ve depolar arası iş akışlarının belirlenmesi, depo envanterlerinin kontrolü, raporlanması ve performansının değerlendirilmesi, Turkcell Grup Bölge depoların...

    Detaylar : 22.02.2020 : SUPPLY CHAIN MANAGEMENT : KAYSERİ
  • 13118 - WAREHOUSE MANAGEMENT SPECIALIST

    Erzurum, Van ve Trabzon şehirlerinde sorumlu olduğu depolardaki 3.parti lojistik tedarikçilerinin etkin bir şekilde yönetilmesi, İlgili Bölge depoların mal kabul, yerleşim, iade kriterleri ve depolar arası iş akışlarının belirlenmesi, depo envanterlerinin kontrolü, raporlanması ve performansının değerlendirilmesi, Turkcell Grup Bölge depoların tüm ...

    Detaylar : 22.02.2020 : SUPPLY CHAIN MANAGEMENT : ERZURUM
  • 13206 - PERAKENDE DENEYİM UZMANI

    Satış kanallarındaki müşteri deneyimini baştan uca yönetmek, Sorumlusu olduğu ürün /servisin insan odaklı tasarım bakış açısıyla baştan uca deneyimini tasarlamak, Tasarlanan deneyiminin tüm satış kanallarında kusursuz şekilde uygulanmasını sağlamak, Müşteri kanal tercihlerini geleneksel kanallardan dijital kanallara kaydıracak projeleri hayata ge...

    Detaylar : 21.02.2020 : SALES : KÜÇÜKYALI
  • 13226 - SENIOR ANALYST

    Birlikte çalışılan iş birimlerinin Servis, Tarife ve Kampanya talepleri doğrultusunda ihtiyaç duyulan kurgu olgunlaştırma ve fizibilite çalışmalarının gerçekleştirilmesi, Olgunlaşmış taleplerin analizinin ve teknik tanımlamalarının yapılması, Uçtan uca müşteri deneyimi test süreçlerinin takibi, Çalışılan altyapılarda ve iş süreçlerinde sürekli veri...

    Detaylar : 21.02.2020 : CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 13217 - MÜŞTERİ DENEYİMİ PERFORMANS YÖNETİMİ KIDEMLI UZMANI

    Bireysel ve Kurumsal müşterilerimizin tüm temas kanallarında ve tasarlanan süreçlerde yaşadığı deneyimin performansının yönetimi için: Müşteri beklentilerini ve ihtiyaçlarını anlamlandırabilecek metrikleri, ölçüm yöntemlerini ve kalite prensiplerini belirler, Pazarlama, Satış, Network, Çağrı Merkezi, Dijital Kanallar ve Dijital Servisler, vb. fon...

    Detaylar : 20.02.2020 : CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 13267 - SENIOR CHANNEL OPERATIONS FINANCIAL CONTROLLER

    •Cihaz ve ürün süreçlerinin finansal yapılarının incelenmesi, akışların uygun şekilde oluşturulması ve yeni satış kurgularının onaylanması, •Cihaz fiyatlarının kontrol edilmesi ve onaylanması, •Bayi prim&kampanya kurgu ve fizibilitelerinin analiz edilmesi; gerekli onay, değişiklik ve red süreçlerinin yürütülmesi, •Bayi prim&kampanyalarının hesaplan...

    Detaylar : 20.02.2020 : FINANCE : KÜÇÜKYALI