24
  • 11103 - SENIOR DEVELOPER

    Design and build advanced applications for the iOS platform, Collaborate with cross-functional teams to define, design, and ship new features, Continuously discover, evaluate, and implement new technologies to maximize development efficiency.

    Detaylar : 20.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 11110 - SALES ACCOUNT MANAGER

    • Kobiler ile olan ilişkilerin yönetilmesi ve yeni iş fırsatlarını geliştirmek, • Çapraz satış ve yukarı satış servisleri için gerekli olan aksiyonların geliştirmek, uygulanmak ve yönetmek, • Müşteri memnuniyetinin koordinasyonu ve garanti altına almak, • Ürün, servis ve çözümlerin müşterilerde konumlandırmak, • Kobiler için Müşteri Yönetim planlar...

    Detaylar : 20.04.2018 12:00 : SALES : TEPEBAŞI
  • 11051 - SENIOR ANALYST

    o İhtiyaç tanımlama ve kurgu oluşturma/olgunlaştırma adımlarını Talep Sahibi ile birlikte yapılması, teknik fizibilitenin gerçekleştirilmesi, o Roadmap’e alınan talepler için ihtiyaç ve çözüm analizlerinin gerçekleştirilmesi, o Unit test sonrası gerekli tüm test adımlarının gerçekleştirilmesi, o Kullanıcı kılavuzlarının hazırlanması, o Business/...

    Detaylar : 20.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 11058 - SENIOR DEVELOPER

    Yazılım tasarım ve kodlama standartlarına uyarak, şirketin ihtiyaçları doğrultusunda, belirlenen teknolojileri kullanarak, yazılım tasarım yapar, yazılım geliştirir ve yazılımın bakımını yapar, Projelerin fikir aşamasından hayata geçirilmesine ve sonrasında da bakım ve yeni taleplerin/değişikliklerin yapılmasına kadar SDLC süreçlerinin her aşamasın...

    Detaylar : 20.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 10798 - SALES ACCOUNT MANAGER

    •Kurumsal satışın Major Account Portföyünde yer alan firmaların yönetimi, •Yıllık çeyrek bazlı başarı kriterleri doğrultusunda gelir, aktivasyon, müşteri bağlılığı, müşteri memnuniyeti, ürün ve proje hedeflerinin gerçekleştirilmesi, •Müşteri ziyaret hedeflerinin gerçekleştirilmesi ve satışa dönüştürülmesi, •Müşteri süreçlerinin ve ihtiy...

    Detaylar : 20.04.2018 12:00 : SALES : ANTALYA
  • 11159 - VENDOR MANAGER

    ​•Vendor Yönetimi, •Kampanya Yönetimi, •Proje Yönetimi, •Distirbütör Yönetimi.

    Detaylar : 20.04.2018 12:00 : SALES : KÜÇÜKYALI
  • TURKCELL GENÇ HUKUKÇU

    Bizce mutlaka Turkcell’e gelmelisin!

    Detaylar : 20.04.2018 12:00 : LEGAL & REGULATION : KÜÇÜKYALI
  • 11064 - SENIOR WHOLESALE DATA SERVICES ACCOUNT MANAGER

    ​•Turkcell Superonline'nın Operatör İlişkileri ve Toptan Global Data Satış ekibinde hırslı, öz güveni yüksek, ulusal ve uluslararası operatörler ve servis sağlayıcılarla her türlü ilişkileri yürütecek, sorumluluğundaki bölgesel müşterilerle stratejik uzun dönemli iş birlikteliklerinin planlanması ve geliştirilmesinden sorumlu olacak, toptan global ...

    Detaylar : 20.04.2018 12:00 : SALES : KÜÇÜKYALI
  • 11111 - EXPERT ANALYST

    • Turkcell, Turkcell Superonline ve hizmet vermek üzere anlaşılan grup şirketlerin servis sürekliliğinde ve operasyonunda kullanılan şebeke kalite çözümleri uygulama servislerinin yönetimi, • Kapsamdaki servislerin; roadmap, planlama, tasarım faaliyetleri, • Yeni gereksinimlerde ürün fizibilite, RFI, RFP, teknik değerlendirme, ürün...

    Detaylar : 19.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 11134 -SENIOR DEVELOPER

    -Faturalama çözümleri süreç ve akışlarına dair tasarım ve geliştirme faaliyetlerinden sorumludur. -İş birimlerinden gelen taleplerin analiz fazlarının tamamlanmasının ardından, tasarım-geliştirme safhalarının müşteri odaklı ve rekabete uygun hızda geliştirilmesini sağlar. Hızlı ve kaliteli bir üretim süreci işletmek üzere oluşan sorunları ve tıka...

    Detaylar : 19.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 11208 - SENIOR DEVELOPER

    o Analiz ekiplerince yapılan analizler doğrultusunda sistemsel tasarımların yapılması, teknik tasarım dokümanlarının hazırlanması, o Yazılım geliştirme planlarının oluşturulması, diğer yazılım geliştirme ekipleri ile koordinasyon sağlanması, o Sorumluğunda olan uygulamalar ile ilgili projelerde geliştirme ve unit testlerinin yapılması, devreye alım...

    Detaylar : 19.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 11210 - SENIOR ANALYST

    o İş ekiplerinden gelen CRM ile ilgili “Müşteri Yönetimi”, “Sipariş Yönetimi”, "Kampanya Yönetimi" vb. süreçlere ya da CRM ürünlerine dair taleplere istinaden çözümü oluşturur, business ve teknik analizi hazırlayıp tasarlar. o Teknik analizinde görev aldığı ya da servis sahipliğini yaptığı servislere/ürünlere dair yeni fonksiyonların ve mevcut özel...

    Detaylar : 19.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KÜÇÜKYALI
  • 11036 - SENIOR PROCESS & DATA ENGINEER

    ​Uygulama Admini olarak ürün yönetimi; Müşterilere verilen hizmetlerin kesintisiz ve istenilen kalitede uygulamanın çalışmasını sağlamak, •Müşteri problemlerinde 2 seviye destek sağlamak ve yönettiği servisi 7/24 çalışır durumda tutmak, •Uygulamayla ilgili gerekli otomasyon ve destek faaliyetlerini yürütmek, •Sistem bakım , güncelleme ve devreye a...

    Detaylar : 19.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KARTAL
  • 11221 -EXPERT IO DATABASE ADMINISTRATOR

    Kapasite Planlama - İzleme, İyileştirme - Projelere SDLC sürecinde tasarım ve mimari yön verme, - Yedekleme/Kurtarma operasyonları, - Güvenlik - Bakım/Kurulum - Versiyon/Yama Yönetimi - Değişiklik/Problem/Olay Yönetimi - Gerektiğinde 24x7 destek

    Detaylar : 18.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KARTAL
  • 10806 - SALES&CUSTOMER ANALYTICS MANAGER

    Sorumlu olduğu servislerin işletilmesi amacıyla ekibin iş ve sorumluluk dağılımlarını koordine eder, iş çıktılarını takip eder. Müşteriye sunulan hizmet kalite ölçümleri için taahhüt edilen SLA’lerin gerçekleşmelerini ekiple izler ve yön verir. Ekibi ile beraber servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerini kalite standart...

    Detaylar : 18.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : İSTANBUL ANADOLU
  • 10973 - RESOURCE MANAGEMENT SPECIALIST

    Altyapı ihtiyacı bulunan projelerin analizini yapmak, ihtiyaçların Turkcell standartları çerçevesinde en hızlı ve verimli şekilde karşılanmasını sağlamak • Uzun dönem ICT altyapı stratejilerini oluşturmak • Şirket hedefleri doğrultusunda IT bünyesinde altyapı ihtiyaçları için Capex ve Opex bütçelerinin oluşturmak, bütçelerin takibini yapmak, rapo...

    Detaylar : 18.04.2018 12:00 : INFORMATION & COMMUNICATION TECHNOLOGIES : KARTAL
  • 11045 - IT SPECIALIST

    • Turkcell Ödeme Hizmetleri A.Ş (TÖHAŞ)’ın bilgi sistemlerin SLA’lere uygun şekilde çalıştığının takibini yapmak, • TÖHAŞ ürün ve hizmetlerinin geliştirme süreçlerinin ve canlı ortam performansının, alınan teknik dış hizmetlerin takibini ve raporlamasını yapmak, • Bilgi sistemlerine ilişkin risk analizlerinin nasıl gerçekleştirileceğine ilişkin haz...

    Detaylar : 18.04.2018 12:00 : STRATEGY : TEPEBAŞI
  • 11081 - SENIOR BUSINESS SYSTEMS SPECIALIST

    Fraud tespiti için kullanılan sistemler üzerinde alarmların kontrolünün ve incelemelerinin yapılması, Fraud davranışının en erken şekilde tespit edilmesi, analizinin yapılması ve abonelere yönelik aksiyonların alınması, Fraud tespiti için kullanılan sistemlerin gelişimi ve efektif alarmların üretimi için çalışılması, kuralların geliştirilmesi, ...

    Detaylar : 17.04.2018 12:00 : FINANCE : KÜÇÜKYALI
  • 11215 -

    Mağazaların performans göstergelerini (yeni müşteri kazanımı, gelir, penetrasyon, satış geliri, kampanya, müşteri memnuniyeti, vb.) detaylı olarak takip etmek, analiz etmek ve istikrarlı bir şekilde performansı artırmaya yönelik aksiyon alınmasını sağlamak, Perakende kanalının konsept, kategori, merchandising prensiplerini belirlemek ve bu prensipl...

    Detaylar : 17.04.2018 12:00 : SALES : MALATYA
  • 11151 -

    Turkcell ve Superonline Fraud/Credit Control ve Revenue Assurance uygulamalarının L2 desteğinin verilmesi • İşlettiği servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerinin yürütülmesi • Operasyonel Faz Liderliği (OFL) kapsamında proje sürecine dahil olup servisin işletim ve operasyonel kalite standartların...

    Detaylar : 17.04.2018 12:00 : CUSTOMER & EXPERIENCE MANAGEMENT : KARTAL