12959 - SENIOR SALES EXPERIENCE & NEW TECHNOLOGIES SPECIALIST
: TURKCELL
: CORPORATE & RESIDENTIAL SALES
: CORPORATE & RESIDENTIAL SALES DV / CORPORATE & RESIDENTIAL SALES DEVELOPMENT & OPERATIONS /
: KÜÇÜKYALI
• Üniversitelerin Elektrik/Elektronik bölümlerinden mezun,
• Telekom sektöründe minimum 5 yıl deneyimli,
• CRM Sistemlerine ve uygulama yönetimine hakim,
• Fiber, xDSL, Superbox gibi ürünlerin süreçlerini bilen,
• Etkin zaman yönetimi ile yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen,
• Sunum ve raporlama becerisi yüksek,
• Takım çalışmasında başarılı, uyumlu, pozitif ve yüksek enerjiye sahip, iletişim becerileri yüksek, stres yönetimini iyi yapabilen,
• Analitik düşünebilen, pratik ve sonuç odaklı,
• Yoğun iş temposunda çalışabilecek, esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek ve stres yönetimini iyi yapabilen,
• Operasyonel süreçlere ayak uyduracak, sorunların kök çözümü için ilgili ekiplerle koordinasyon sağlayabilecek,
• Askerlik hizmetini tamamlamış (Erkek adaylar için).
Satış saha deneyim verimliliğini arttırıcı projeler geliştirir, yönetir ve hayata geçmesini sağlar,
•ICT ile ilişkileri, operasyonel talepleri yönetir,
•Network Fonksiyonu ile tüm operasyonel ilişkileri yönetir,
•CEM ile tüm operasyonel ilişkileri ve BS kalite KPI larını yönetir,
DSS Fonksiyonu ile tüm operasyonel ilişkileri yönetir,
•Operasyonel Servis Performanslarının standartlarını belirler,
•Sektördeki uygulamaları takip eder ve Pazar dinamiklerini inceler,
•Yeni ürün ve servislerin müşteriye sunulması için gerekli süreçlerin oluşturulmasına destek olur,
•Teknik operasyon kapsamında, müşteri memnuniyetini ve/veya operasyon verimliliğini arttırıcı gelişim alanlarını ve/veya yenilikçi uygulamaları analiz eder, araştırır ve hayata geçirilmesi için gerekli tüm sistem gelişimlerini sağlar,
•BS fonksiyonu içerisinde tüm satış deneyim süreç ve otomasyon sistemlerinin geliştirilmesi ve işletmesini yapar,
•Operasyonel performansı etkileyen Non Teknik – Teknik Uçtan uca tüm operasyonel işlerin koordinasyonunu yapar,
•Sahaya yönlendirilen taskların iyileştirilmesi için ilgili birimlerle proaktif olarak aksiyon alır,
•Bayinin donanım stok kontrolünü yaparak kaynakların verimli yönetimini sağlar,
•Bayinin satış ve/veya satış sonrasında hizmet aldığı birimlerdeki kontrolleri yaparak sahadaki zaman verimliliğini artırır,
•Bayi hatası nedeniyle iptal edilen fatura ve iadelerin bayiye yansıtılmasını sağlar,
•Bayinin satış ve/veya satış sonrasında hizmet aldığı birimlerdeki kontrolleri yaparak sahadaki zaman verimliliğini artır,
•Bayinin yatırım, HP kazanım, satış ve/veya satış sonrasında kurulum – bakım hizmet aldığı birimlerdeki kontrolleri uçtan uca yaparak sahadaki zaman verimliliğini artırır, maliyet ekisini analiz eder, müşteri deneyimi KPI larını takip eder,
•Superonline Bilgi Güvenliği Politikaları'na göre iş ve teknik sahibi olunan bilgi varlıklarının Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi üzerinde tanımlanmasını, risklerinin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesini ve kontrollerin gerçekleştirilmesini sağlar,
•Teknik sahibi olduğu bilgi varlıklarının güvenliğinden iş sahibine karşı sorumludur; bu konuda düzenli bilgi akışını sağlar,
•İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların farkında olarak kontrol altında tutar, etkisini azaltmaya yönelik önlemler alır; alternatif planlar hazırlar ve uygular; kritik dokümanları güncel tutar ve ulaşılabilirliğini sağlar,
•Yeni bir düzenleme yayımlandığında departman içerisinde yapılacak uyum çalışmaları kapsamında sorumluluğunda bulunan gerekli işlemleri zamanında ve tam olarak yerine getirir,
•Uyum kontağı olduğu departman içi iş sahiplerini bilgilendirerek, gerekli koordinasyonu sağlar. Uyumsuzluk veya verilen süreye uyamama durumlarında ve de risk yaratan diğer durumları Uyum ekibine iletir,
•Uyum ekipleri tarafından talep edilen bilgileri zamanında hazırlayarak iletir.
: Professional
: MANAGER
: 28.11.2019