12826 - RADIO CONTROL SYSTEMS MANAGER
: TURKCELL
: NETWORK TECHNOLOGIES
: CORE NETWORK OPERATIONS / ENHANCED VOICE SERVICES / RADIO CONTROL SYSTEMS
: MALTEPE
Üniversitelerin Elektronik, Haberleşme veya Bilgisayar Mühendisliği bölümlerinden mezun,

Büyük ölçekli ve yüksek erişilebilirlik sağlanan altyapılarda, çözüm ve servis yönetimi ve entegrasyonunda bilgi sahibi,

İyi derecede İngilizce bilgisi olan,

Takım çalışmasına önem veren,

Tercihen 5 yıl ve üzeri yöneticilik deneyimi olan,

Liderlik yeteneği yüksek ve yeni teknolojiler hakkında bilgili ve meraklı, değişimi başlatabilen ve yöneten,

Motivasyonu ve iletişim yetenekleri yüksek,

Analitik düşünme yeteneğine sahip, problem çözme konusunda yetenekli, yaratıcı, sonuç ve çözüm odaklı.
TTurkcell erişim şebekesini oluşturan baz istasyonlarının (2G, 3G ve 4,5G için) kontrolünü sağlayan temel şebeke elemanlarının operasyonunu yapan organizasyonu yönetir.

FWA olarak bilinen SUPERBOX ürün operasyonu için uçtan uca sorumludur.

Tüm Türkiye genelindeki Radio Control Sistemlerinin ( RNC, BSC ) tüm katmanlarının ( 2G, 3G, 4.5G ) bir bütün olarak ahenkli ve uçtan uca servis bakış açısı ile çalışabilmesi, Turkcell operasyon standartlarının tüm organizasyonca aynı bakış açısı ile ele alınmasını sağlar.

Operasyonunu yaptığı sistem ve servislerin kesintisiz servis vermesinden sorumludur.

Operasyonunu yaptığı sistem ve servislerin şebeke hedef KPI’larının belirlenmesi ve geliştirilmesi amaçlı çalışmalar gerçekleştirir,

Servislerin kalitesini takip edecek araçların (alarm, rapor, tool’lar) ve altyapıların operasyonel ihtiyaçlara göre geliştirilmesi için gerekli aksiyonları alır, analiz ve uzmanlık ve geliştirme desteği sağlar.

Planlama ekipleri ile şebekedeki ilk uygulamaları gerçekleştirir, sonrasında takibini yapar.

Operasyonunu yaptığı sistem ve servislerin gelişim alanlarına odaklanır. Bu çerçevede tespit ettiği veya kendisine iletilen konuları analiz eder, ilgili ekipleri ile birlikte çalışarak gereken yönlendirmeleri ve optimizasyon çalışmalarını önerir, yerine getirir.

Operasyonunu yaptığı sistem ve servisleri ilgilendiren ve iletilen müşteri şikayetlerini, problemlerini çözümler, diğer takımlara gelen müşteri şikayetlerine destek verir ve iyileştirici aksiyonlar alır.

: Manager
: MANAGER
: 16.10.2019