12947 - KANAL OPERASYON YÖNETİCİSİ
: TURKCELL
: CORPORATE & RESIDENTIAL SALES
: CORPORATE & RESIDENTIAL SALES DV / CORPORATE & RESIDENTIAL SALES DEVELOPMENT & OPERATIONS / NEW SALES TECHNOLOGIES&CHANNEL OPERATIONS MANAGEMENT
: KÜÇÜKYALI
• Üniversitelerin Elektrik/Elektronik bölümlerinden mezun,
• Telekom sektöründe minimum 5 yıl deneyimli,
• İş ortağı yönetimi yapabilen,
• Seyahat kısıtı olmayan,
• CRM Sistemlerine ve uygulama yönetimine hakim,
• Fiber, xDSL, Superbox gibi ürünlerin süreçlerini bilen,
• Etkin zaman yönetimi ile yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilen,
• Sunum ve raporlama becerisi yüksek,
• Takım çalışmasında başarılı, uyumlu, pozitif ve yüksek enerjiye sahip, iletişim becerileri yüksek, stres yönetimini iyi yapabilen,
• Analitik düşünebilen, pratik ve sonuç odaklı,
• Yoğun iş temposunda çalışabilecek, esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek ve stres yönetimini iyi yapabilen,
• Operasyonel süreçlere ayak uyduracak, sorunların kök çözümü için ilgili ekiplerle koordinasyon sağlayabilecek,
• Askerlik hizmetini tamamlamış (Erkek adaylar için).
•Sahada iş ortağı yönetimi yaparak, Turkcell'in saha temsilcisi olacaktır,
•İş ortağının dinamiklerini raporlarla takip ederek, operasyonunun verimliliğini arttırır,
•İş ortağı yönetiminde operasyon, satış, teknik ve bayi patronu ile Turkcell arasındaki operasyonel ilişkiyi yönetir,
•Bölgeye bakan satış yönetimi ile koordine içerisinde iş ortağı yönetimi yaparak, operasyonel olarak takip yapar,
•Satış saha deneyim verimliliğini arttırıcı projeler geliştirir, yönetir ve hayata geçmesini sağlar,
•Operasyonel Servis Performanslarının saha takibini yaparak aksayan noktalarda aksiyon alır,
•İş ortağı envanter yönetimini yaparak, sayımlara eşlik eder, farkları tespit edilmesinde envanter yönetimi ile beraber çalışır,
•Cihaz yenileme sürecini yöneterek iş ortağının performansını takip eder, hakedişini yönetir,
•İş ortağı performans yönetiminde hakediş itiraz yönetimini yapar, merkez ile koordinasyon içinde olası kayıpları iş ortağına teknik olarak açıklar,
•Merkezi çalışmalarda saha gözünden beklentileri ortaya koyar, geliştirme veya operasyonel iyileştirme talep eder,
•Merkezi ekiplerin saha ziyaretlerini koordine eder, operasyonel ihtiyaçların yerinde aktarılmasını sağlar,
•Bölgedeki network ekipleriyle ile koordinasyon için saha sorunlarının engellenmesini sağlar,
•Şirket içerisinde yeni teknolojilerin kanala inmesinde yönlendirici olur, yeni işlerin operasyonel tüm süreçlerini iş ortaklarına indirir,
•Yeni ürün ve servislerin müşteriye sunulması için gerekli süreçlerin oluşturulmasına destek olur,
•Teknik operasyon kapsamında, müşteri memnuniyetini ve/veya operasyon verimliliğini arttırıcı gelişim alanlarını ve/veya yenilikçi uygulamaları analiz eder, araştırır ve hayata geçirilmesi için gerekli tüm sistem gelişimlerini sağlar,
•İş ortağının hayatını kolaylaştıracak ve şirketin vizyon koyduğu uygulamaların sahada kullanımını takip eder,
•iş Ortağı tarafında operasyonel performansı etkileyen Non Teknik – Teknik Uçtan uca tüm operasyonel işlerin koordinasyonunu yapar,
•Sahaya yönlendirilen taskların iyileştirilmesi için ilgili birimlerle proaktif olarak aksiyon alır,
•Bayinin donanım stok kontrolünü yaparak kaynakların verimli yönetimini sağlar,
•Bayinin satış ve/veya satış sonrasında hizmet aldığı birimlerdeki kontrolleri yaparak sahadaki zaman verimliliğini artırır,
•Bayi hatası nedeniyle iptal edilen fatura ve iadelerin bayiye yansıtılmasını sağlar,
•Bayinin satış ve/veya satış sonrasında hizmet aldığı birimlerdeki kontrolleri yaparak sahadaki zaman verimliliğini artır,
•Bayinin yatırım, HP kazanım, satış ve/veya satış sonrasında kurulum – bakım hizmet aldığı birimlerdeki kontrolleri uçtan uca yaparak sahadaki zaman verimliliğini artırır, maliyet ekisini analiz eder, müşteri deneyimi KPI larını takip eder,
•Superonline Bilgi Güvenliği Politikaları'na göre iş ve teknik sahibi olunan bilgi varlıklarının Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi üzerinde tanımlanmasını, risklerinin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesini ve kontrollerin gerçekleştirilmesini sağlar, bunların iş ortağına ulaşmasına öncülük eder,
•Teknik sahibi olduğu bilgi varlıklarının güvenliğinden iş sahibine karşı sorumludur; bu konuda düzenli bilgi akışını sağlar,
•İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların farkında olarak kontrol altında tutar, etkisini azaltmaya yönelik önlemler alır; alternatif planlar hazırlar ve uygular; kritik dokümanları güncel tutar ve ulaşılabilirliğini sağlar,

: Professional
: MANAGER
: 09.11.2019