12810 - SENIOR DEVELOPER
: TTECH
: CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES
: CUSTOMER & CHANNEL SOLUTIONS / CORPORATE&CUSTOMER SOLUTIONS / CALLCENTER SOLUTIONS
: KÜÇÜKYALI
• Üniversitelerin Bilgisayar, Elektronik, Matemetik Mühendisliği bölümlerinden mezun, İyi derecede İngilizce bilen,
• Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli,
• 3+ yıl Java deneyimi olan,
• Primefaces , JSF deneyimi olan,
• REST ve SOAP webservis geliştirme deneyimli,
• Hibernate ve JPA teknolojilerine hakim,
• Spring veya Spring-Boot deneyimi olan,
• İlişkisel veritanı ve SQL veya PLSQL hakimiyeti olan,
• Gıt, Svn, Maven gibi araçları kullanmış,
• Concurrency, multi-threading, unit testing konularına ilgi duyan,
• Veri yapıları ve Algoritmalar konularında bilgili,
• Çok kullanıcılı sistemlerin yazılım kalitesi ve performans ihtiyaçları konusunda bilgili,
• GUI geliştirme ve kullanıcı ergonomisi konusunda deneyimli,
• Çabuk öğrenen, meraklı, proaktif,
• Ekip çalışmasına yatkın,
• Yazılı ve sözlü iletişimde yetkin.
• Çağrı merkezi ve şikayet yönetimi ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla ölçeklenebilir, güvenilir ve yüksek performanslı uygulamaların yazılması,
• Çağrı merkezi servislerinin geliştirilmesi ve bu servisleri kullanan ekranların ara yüz geliştirmeleri,
• Mevcut uygulamaların iyileştirilmesi ve yeni teknolojiler kullanılarak güncellenmesi,
• Yeni teknolojilerin takibi ve proof of concept çalışmalar ile mevcut altyapılara uygunluğunun değerlendirilmesi, uygulanması
• Kalite aksiyonları kapsamında kod kalitesi ve unit test süreçlerini gerçekleştirilmesi ve takip edilmesi.
: Professional
: MANAGER
: 20.11.2019