12897 - SENIOR ANALYST
: TTECH
: CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES
: CUSTOMER & CHANNEL SOLUTIONS / RESIDENTIAL&TV SOLUTIONS / DATA PRODUCTS SOLUTIONS
: KÜÇÜKYALI
o Üniversitelerin Matematik veya Mühendislik (Bilgisayar, Elektronik, Telekomünikasyon, Endüstri) bölümlerinden mezun
o Telekomünikasyon sektöründe CRM konusunda analiz, geliştirme, operasyon veya test süreçlerinde en az 5 yıl tecrübeli
o Sabit Telekom dünyası dinamiklerine ve teknik gereksinimlerine hakim
o Entegre Telekom (Sabit + Mobil) yakınsamasının yol haritasını çözümleyebilecek altyapı ve bilgiye haiz
o Telco CRM (Customer Relationship Management) ve Kampanya Yönetimi iş ve teknik süreçleri konusunda bilgi sahibi; çok iyi derecede ihtiyaç analizi yapabilecek ve öneriler getirebilecek
o Tercihen Sabit Telekom Data ürünleri sistem entegrasyonlarında/migration projelerinde görev almış,
o Tercihen Agile methodolojilere hakim ve Scrum, Kanban vb çevik yazılım geliştirme süreçlerinde çalışmış
o Çok güçlü analitik düşünme ve problem çözme yeteneği olan, insiyatif alan, inovatif düşünme yeteneği ile yaratıcı çözümler üretebilen
o Mükemmel iletişim ve müzakere yeteneği olan, dışa dönük
o Takım oyununu seven, bireysel motivasyonu yüksek, yoğun iş ortamında motive bir şekilde çalışabilecek
o Seyahat engeli bulunmayan
o Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan
o İyi derecede İngilizce bilgisi olan
o İş ekiplerinden gelen Sabit Telco CRM ile ilgili “Müşteri Yönetimi”, “Sipariş Yönetimi”, "Kampanya Yönetimi" vb süreçlere ya da Sabit Telco ürünlerine dair taleplere istinaden çözümü oluşturur, business ve teknik analizi hazırlayıp tasarlar
o Talep sahibi bölümlerden iletilen talepleri önceliklerine göre toplar, talebin olgunlaştırma aşamasından devreye alınana kadar geçen süreçte ilgili iş birimi ile iletişimde bulunur.
o İletilen talep ve fizibilite dokümanı doğrultusunda detaylı ihtiyaç analizini talep sahibi ile birlikte yapar; Hukuk, Finans, Fraud, Gelir Güvencesi & Bilgi Güvenliği ile mutabakatın sağlandığını kontrol eder ; fiyatlandırma yöntemi, tahsilat, müşteri süreçleri, müşteri ekranlarındaki geliştirme ihtiyaçlarını tanımlar, raporlama ihtiyaçlarını belirler, fonksiyonel entegrasyon, kullanıcı ve analist test senaryolarını belirler.
o Fonksiyonel ve Entegrasyon test sürecini yürütür, son kullanıcı testlerinin yapılmasını koordine eder. Devreye alım süreçleri için gerekli talepleri oluşturur.
o Müşteri şikayetlerinin oluşmamasına ya da azaltılmasına yönelik kalite çalışmalarını sorumlusu olduğu hizmetler, altyapılar, ürünler için gerçekleştirir.
o Orta ve küçük çaplı taleplerin gerçekleştirilmesinde proje yöneticisi formatında koordinasyon ve takip görevini üstlenir
o Sorumlu olduğu ürün/sistemlerin entegre olduğu yapılarla (Kanallar, Faturalama, Network sistemleri vb) ilişkili entegrasyonun düzenlenmesi, iyileştirilmesi ve gerektiğinde mimari tasarımı konularında aktif rol alır
o Ürün yol haritalarını takip eder; update ve upgrade planlarını hazırlar, hayata geçirmek üzere projelendirir
o Yatırım planları ve bütçesini oluşturur; takibini yapar
o Sabit Telco CRM sistem özelliklerinin business grupları tarafından anlaşılmasını sağlar, yeni servis oluşumunda ilgili grupları altyapı özelliklerine göre bilgilendirip/yönlendirerek sürecin hızlanmasını sağlar.
o Çözümü oluşturmak amacıyla tedarikçilerle ilişkileri yürütür. Yeni teknik ürünler için RFP ve Proof of Concept çalışmalarını, ürün seçimini yürütür, satın alma süreçlerini ve tedarikçilerle gerçekleşen sözleşme süreçlerini destekler. Teknik Satın Alma birimlerine tedarikçi değerlendirmelerinde destek olur ve girdi sağlar.
o Sorumluluğundaki ş alanının regülatif uyumundan sorumludur.
o Gerektiğinde dış kaynak yönetimi yapabilir
o Turkcell Bilgi Güvenliği Politikaları'na göre iş ve teknik sahibi olunan bilgi varlıklarının Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi üzerinde tanımlanmasını, risklerinin ve gereken güvenlik kontrollerinin belirlemesini ve kontrollerin gerçekleştirilmesini sağlamak. Teknik sahibi olduğu bilgi varlıklarının güvenliğinden iş sahibine karşı sorumlu olmak; bu konuda düzenli bilgi akışını sağlamak.
o İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların farkında olarak kontrol altında tutar, etkisini azaltmaya yönelik önlemler alır; alternatif planlar hazırlar ve uygular; kritik dokümanları güncel tutar ve ulaşılabilirliğini sağlar.
: Professional
: MANAGER
: 18.11.2019