12813 - SİSTEM & SANALLAŞTIRMA YÖNETİCİSİ
: TURKCELL
: CORPORATE & RESIDENTIAL SALES
: DIGITAL BUSINESS SERVICES DV / SERVICES DELIVERY & SUPPORT / SERVICES CAPACITY MANAGEMENT
: TEPEBAŞI
• Kompleks Dijital Dönüşüm, IT ve Sistem Entegrasyon projelerinde en az 12 yıl tecrübesi olan

• Büyük ölçekli Datacenter, Cloud, Virtualization, Systems, Database, Migration, Server, Storage ve BackUp projelerinin tasarım, kuruluş ve işletim süreçlerinde bulunmuş

• Bu kapsamdaki topolojilerin, servislerin ve sistemlerin planlama, optimize etme, performans ve kapasite izleme yetkinliğine sahip

• VMware (vSphere, vCenter, ESXi), Hyper-V vb. sanallaştırma sistemlerinde tasarım, kuruluş ve yönetim tecrübesi olan

• Horizon View, vSAN vb. VMware uygulamaları ile ilgili deneyimi olan

• Unix, Linux, Windows vb. işletim sistemleri hakkında bilgi ve tecrübe sahibi

• AntiSpam ve URL Filtering uygulamaları ile ilgili bilgi ve tecrübe sahibi

• Storage (HPE, IBM, EMC, Datadomain vb.), SAN, NAS, HA&replikasyon konularında bilgili

• Microsoft Platformları (Active Directory, IIS, Exchange Server, Windows Cluster Sistemleri, Enterprise Vault vb.) uygulamalarının kurulumu, yönetimi ve problem çözümü konusunda tecrübeli

• ITIL terminolojisine hakim, bu pratiklerle operasyon yapmış

• İletişim becerisi yüksek, çözüm ve sonuç odaklı

• Hızlı karar ve inisiyatif alabilen

• İyi derecede İngilizce bilen
• Turkcell Dijital İş Servisleri tarafından kurumsal müşterilere sunulan IT ve Sistem Entegrasyon Projelerinin tasarım, kuruluş ve işletim faaliyetlerini yönetir.

• Bu projelerde IT Servisleri için Service Transition (Change / Release&Deployment / Service Testing&Validation / Configuration Management) ve Service Operation (Incident / Event / Problem Management) süreçlerinin sahibidir.

• Servisler için uçtan uca erişilebilirlik ölçüm/izleme/raporlama altyapısının oluşturulmasını ve SLA uyumluluğun korunmasını sağlar.

• İşletilen servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerini yürütür. İşlettiği servis ve platformların iyileştirme alanlarını belirler, değerlendirir ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonu sağlar.
• Servis ve platformların 2. seviye bakım ve destek faaliyetlerini koordine ve kontrol eder. Birinci seviye destek ekiplerini eğitir.
: Professional
: MANAGER
: 11.10.2019