13402 - YÖNETİLEN HİZMETLER WINDOWS UZMANI
: TURKCELL
: CORPORATE & RESIDENTIAL SALES
: SERVICES DELIVERY&SUPPORT / SERVICE DELIVERY&CAPACITY MANAGEMENT /
: KÜÇÜKYALI
Üniversitelerin 4 yıllık lisans bölümlerinden, tercihen mühendislik bölümlerinden mezun,
Kompleks Dijital Dönüşüm, IT ve Sistem Entegrasyon projelerinde en az 3 yıl tecrübeli,
Büyük ölçekli Datacenter, Cloud, Virtualization, Sistem ve Database Yönetimi, Migration, Server, Storage ve BackUp projelerinde tasarım, kuruluş ve işletim süreçlerinde deneyim sahibi,
İlgili kapsamdaki süreçlerin topolojileri, servisleri ve sistemlerinin planlama, optimize etme, performans ve kapasite izleme süreçlerinde yer almış,
VMware (vSphere, vCenter, vCloud), Hyper-V vb. sanallaştırma teknolojilerinde tasarım, kuruluş ve yönetim tecrübesi bulunan,
Windows Server işletim sistemlerinin operasyonu hakkında bilgi ve tecrübe sahibi,
Microsoft Platformları (Active Directory, IIS, Terminal Server, Exchange Server, SCCM, Windows Cluster vb.) uygulamalarının kurulumu, yönetimi ve problem çözümü konusunda deneyimli,
Storage (HPE, Hitachi, Dell EMC, vb.), Backup (Avamar, Veeam, vb.) SAN, NAS, HA&replikasyon konularında bilgi sahibi,
ITIL terminolojisine hakim ve bu pratiklerle operasyon yapmış,
İletişim becerisi yüksek, çözüm ve sonuç odaklı,
Hızlı karar ve inisiyatif alabilen,
İyi derecede İngilizce bilen.
Turkcell Dijital İş Servisleri tarafından kurumsal müşterilere sunulan IT ve Sistem Entegrasyon Projelerinin tasarım, kuruluş ve işletim faaliyetlerini yönetmek,
Projelerde IT Servisleri için Service Transition (Change / Release&Deployment / Service Testing&Validation / Configuration Management) ve Service Operation (Incident / Event / Problem Management) süreçlerini yönetmek ve takip etmek,
Servisler için uçtan uca erişilebilirlik ölçüm/izleme/raporlama altyapısını oluşturmak ve SLA şartları çerçevesinde hayata geçirmek,
İşletilen servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerini yürütmek, platformların iyileştirme alanlarını belirlemek ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonu sağlamak,
Servis ve platformların 2. seviye bakım ve destek faaliyetlerini koordine ve kontrol etmek ve birinci seviye destek ekiplerine koçluk yapmak.
: Professional
: MANAGER
: 05.06.2020