12866 - SENIOR DIGITAL CHANNELS&SERVICES CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER
: TURKCELL
: CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES
: CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT / DIGITAL CHANNELS&SERVICES CUSTOMER EXPERIENCE /
: KÜÇÜKYALI
• Lisans mezunu (Tercihen işletme veya endüstri mühendisliği mezunu),
• Çok iyi derecede İngilizce bilen,
• 5 sene ve üzerinde iş tecrübesine sahip,
• Ürün yönetimi konusunda tecrübeli,
• Analitik düşünme yeteneğine sahip, problem çözme konusunda yetenekli,
• Yaratıcı ve yenilikçi çözümler üretebilen,
• Dijital trendleri ve yeni teknolojileri takip eden,
• İletişim, koordinasyon ve sunum becerileri yüksek.

• Sorumlusu olduğu ürün /servisin insan odaklı tasarım bakış açısıyla baştan uca deneyimini tasarlamak,
• Tasarlanan deneyiminin başta dijital kanallar olmak üzere tüm kanallarda kusursuz şekilde uygulanmasını sağlamak,
• Müşteri kanal tercihlerini geleneksel kanallardan dijital kanallara kaydıracak projeleri hayata geçirmek,
• Şirketin stratejik hedefleri doğrultusunda ilgili pazarlama, satış, hukuk ve regülasyon ekipleri ile koordinasyonu sağlayarak, teknik geliştirmelerin hayata geçirilmesini sağlamak ve son kullanıcı testlerini gerçekleştirmek,
• Ürün/ Servise ait deneyim KPI’larını belirlemek, takip etmek, geliştirmek ve raporlamak,
• Tüm kanallarda müşterinin sesini dinleyerek, şirket içerisinde müşterinin elçisi olmak ve gerekli aksiyonların alınmasını sağlamak.
: Professional
: MANAGER
: 31.12.2019