13234 - DİJİTAL TİCARET MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİCİSİ
: TURKCELL
: CONSUMER SALES
: DIGITAL CHANNELS / DIGITAL EXPERIENCE MANAGEMENT /
: KÜÇÜKYALI
Lisans mezunu (Tercihen İşletme, İletişim ve/veya Endüstri Mühendisliği Mezunu),
Tercihen E-Ticaret ve dijital kanallarda projeler yönetmiş, müşteri yolculuğu ve süreç tasarımı, müşteri deneyimi konularında min. 5 yıl deneyimli, kariyer hedefi bu alanlarda uzmanlaşmak olan,
Analitik ve stratejik düşünebilen, konsantrasyonu güçlü ve problem çözme becerisine sahip,
Müşteri odaklı düşünebilen, yaratıcı, bireysel motivasyonu yüksek, sonuç odaklı,
Sistematik çalışabilen, planlama, organizasyon ve raporlama yeteneği gelişmiş,
Etkili iletişim ve ikna becerilerine sahip, takım çalışmasına yatkın,
Ürün yönetimi konusunda tecrübeli, yaratıcı ve yenilikçi çözümler üretebilen,
Dijital trendleri ve yeni teknolojileri takip eden,
İletişim, koordinasyon ve sunum becerileri yüksek,
MS Office programlarına hakim, ileri derecede Excel kullanabilen,
İyi derecede İngilizce bilgisi olan.

Sorumlusu olduğu dijital kanalın insan odaklı tasarım bakış açısı ile baştan uca deneyimini ve müşteri yolculuğunu tasarlamak, müşteri değer tekliflerini oluşturmak,
Tasarlanan deneyimin tüm kanallarda kusursuz bir şekilde uygulanmasını sağlamak,
Müşterilerin dijitalleşmesi için uygun projeleri hayata geçirmek,
Müşteri tercihlerini geleneksel kanaldan dijital kanala geçirecek projeleri omnichannel bakış açısı ile hayata geçirmek,
Şirketin stratejik hedefleri doğrultusunda ilgili satış, pazarlama, hukuk ve regülasyon ekipleri ile koordinasyonu sağlayarak teknik geliştirmelerin CIT ekipleri ile birlikte hayata geçirilmesini sağlamak ve son kullanıcı testlerini gerçekleştirmek,
Dijital kanal deneyimi KPI’larını belirlemek, takip etmek, ölçüm metodlarını geliştirmek ve raporlamak.

: Professional
: MANAGER
: 14.02.2020