12817 - DEPOLAMA & YEDEKLEME YÖNETİCİSİ
: TURKCELL
: CORPORATE & RESIDENTIAL SALES
: DIGITAL BUSINESS SERVICES DV / SERVICES DELIVERY & SUPPORT /
: TEPEBAŞI
• Kompleks Dijital Dönüşüm, IT ve Sistem Entegrasyon projelerinde en az 12 yıl tecrübesi olan

• Büyük ölçekli Datacenter, Cloud, Virtualization, Systems, Database, Migration, Server, Storage ve BackUp projelerinin tasarım, kuruluş ve işletim süreçlerinde bulunmuş

• Bu kapsamdaki sistemlerin planlama, optimize etme, performans ve kapasite izleme yetkinliğine sahip

• Unix, Linux, AIX, Solaris, Windows vb. işletim sistemleri hakkında bilgi ve tecrübe sahibi

• Storage (Dell EMC, HPE, IBM, Hitachi vb.), SAN, NAS, HA&replikasyon sistemlerinde ve konularında bilgi ve tecrübe sahibi

• Veeam, DDBoost, Avamar, vb. hardware veya software yedekleme sistemleri tecrübesi olan

• SANs and Storage Systems teknolojileri ile ilgili HA, D/R, performans, erişilebilirlik, ölçeklenebilirlik konularında derin bilgi ve tecrübe sahibi

• Fibre Channel and NAS protokolleri ( FCP/FCIP/NFS vb.) hakkında derin bilgi ve tecrübe sahibi

• Geniş ölçekli SAN yönetimi tecrübesi (Brocade, Cisco Switches vb.)

• ITIL terminolojisine hakim, bu pratiklerle operasyon yapmış

• İletişim becerisi yüksek, çözüm ve sonuç odaklı

• Hızlı karar ve inisiyatif alabilen

• Çok iyi derecede İngilizce bilen
• Turkcell Dijital İş Servisleri tarafından müşterilere sunulan IT ve Sistem Entegrasyon Projelerinin tasarım, kuruluş ve işletim faaliyetlerini yönetir.

• Bu projelerde IT Servisleri için Service Transition (Change / Release&Deployment / Service Testing&Validation / Configuration Management) ve Service Operation (Incident / Event / Problem Management) süreçlerinin sahibidir.

• Servisler için uçtan uca erişilebilirlik ölçüm/izleme/raporlama altyapısının oluşturulmasını ve SLA uyumluluğun korunmasını sağlar.

• İşletilen servis ve platformların günlük/periyodik bakım ve destek faaliyetlerini yürütür. İşlettiği servis ve platformların iyileştirme alanlarını belirler, değerlendirir ve hayata geçirilmesi için gereken koordinasyonu sağlar.

• Servis ve platformların 2. seviye bakım ve destek faaliyetlerini koordine ve kontrol eder. Birinci seviye destek ekiplerini eğitir.
: Professional
: MANAGER
: 11.10.2019