13215 - KANAL SATIŞ YÖNETİCİSİ
: TURKCELL
: CONSUMER SALES
: SOUTH TURKEY SALES MANAGEMENT / KONYA /
: KONYA
Üniversitelerin lisans programlarından mezun,
Toptan ve perakende mağazacılık yönetimi veya süreçlerinde minimum 3 yıl deneyimli,
Teknoloji ve yenilikleri takip eden, araştırmacı, yenilikçi,
İletişim ve koordinasyon becerileri kuvvetli,
Sonuç ve müşteri odaklı,
Hedeflerle çalışma motivasyonu ve başarma hırsı yüksek,
İngilizce bilen,
MS Office programlarına hâkim,
Seyahat engeli bulunmayan,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.
Samsun yerleşik ancak bölgedeki diğer 7 il içinde konaklama yaparak çalışabilecek seyahat engeli olmayan.
Sorumlu olduğu perakende mağazaların performanslarını takip eder ve artırılması amacıyla gerekli aksiyonları alır,
Sorumlu olduğu bölgede gerçekleşen ticari faaliyetlerde operasyonel karlılık analizleri yapar,
Turkcell’ in perakende mağazalarında uyulmasını istediği hizmet standartlarının sağlanmasını kontrol eder,
Turkcell İletişim Merkezi olmanın temel gereklerinden biri olan Banka Teminat Mektubunun temin ve takibini sağlar,
Sorumlu olduğu perakende mağazalarının satış, hizmet ve deneyim kalitesi tespiti sonucu ihtiyaç analizi yaparak Turkcell Akademi ile aksiyon planı oluşturur,
Turkcell’ in belirlediği tabela, vitrin ve mağaza içi görsel standartların uygunluğunu kontrol eder,
Turkcell tarafından firmaya zimmetlenecek donanım ekipmanlarının temini, korunması ve çalışmasını kontrol ve takip eder,
Sorumlu olduğu perakende mağazalarında Turkcell Hizmet Kalitesini sağlayacak sayı ve yetkinlikte personel bulunması konusunda firmayı yönlendirir ve kontrol eder,
Sorumlu olduğu perakende mağazalarında Turkcell Satış Portföyünde bulunan ürünlerin (hat, cihaz, aksesuar) bulunurluğunu kontrol eder,
Sorumlu olduğu firmaların birlikte çalıştığı distribütörler ile olan finansal akşını takip eder,
Turkcell’ in perakende mağazalarında memnuniyet anketi, gölge müşteri , görsel denetim ve evrak denetimleri sonuçlarını kontrol eder. Turkcell’ in belirlediği standartların altında kalan başlıklarda firmalarla birlikte aksiyon alır,
Müşteri şikayetlerini tanımlı olan şikâyet yönetimi sürecine ve yasal gerekliliklere göre hızlı bir şekilde ele alır, raporlama şartlarına uyar ve yönetir,
Sorumlu olduğu perakende mağazalarında Turkcell Bilgi Güvenliği Politikaları' na uyulmasını denetler ve karşılaştığı ihlallerde iç denetim ekiplerini bilgilendirir,
BTK, BDDK, İSO ve Rekabet Kurumu denetlemelerinde Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.’ nin belirlediği standartlara uygun hareket eder,
Sorumlu olduğu il, ilçe ve PTA (Perakende Ticaret Alanı) bulunan perakende mağaza sayılarının uygunluğunu Turkcell Destek Birimleri’ nin raporlarına göre kontrol eder. Analizlere göre (şube açma, şube kapatma v.b) aksiyon alır,
Sorumlu olduğu il ve ilçede Turkcell ve rakip operatörlerin Pazar payını takip eder.
: Professional
: MANAGER
: 11.03.2020