13243 - SENIOR CUSTOMER VALUE MANAGEMENT SPECIALIST
: TTECH
: CUSTOMER EXPERIENCE&INFORMATION TECHNOLOGIES
: ARTIFICIAL INTELLIGENCE & ANALYTIC SOLUTIONS / DATA ANALYTICS SOLUTIONS / MARKETING ANALYTICS
: KÜÇÜKYALI
• Üniversitelerin Endüstri, İşletme, İktisat, İstatistik, Matematik, MIS veya ilgili mühendislik bölümlerinden mezun
• Doğrudan veya Dijital Pazarlama, Kampanya Yönetimi, Tanıtım/İletişim Yönetimi veya Müşteri Deneyimi alanlarından bir veya birkaçında en az 5 yıl deneyimli
• Analitik düşünme yeteneğine sahip, problem çözme konusunda yetenekli, yaratıcı, sonuç ve çözüm odaklı
• İletişim, koordinasyon ve çok partili projeleri yönetme yeteneği kuvvetli
• Çok iyi derecede İngilizce bilgisi olan
• Analitik ve takım çalışmasına uyumlu
• Inbound ve Outbound Marketing platformlarımızı etkin kullanarak Business Partner’ı olduğu paydaşların hedeflerine katkı sağlayacak journeyler design eder.
• Geçmiş veriyi etkin kullanarak yeni iş alanlarının büyüme stratejilerinin (en doğru kanal, en doğru iletişim ve en doğru teklif) tasarımından sorumludur.
• İlgili iş partileriyle yakın çalışarak ihtiyaca uygun öneriler geliştirir ve teknoloji ekipleri ile birlikte fikirlerini hayata geçirir.
• Kurguların performans ölçümlerini yapar, ilgili ekiplerle paylaşır. Performans iyileştirmeleri için aksiyonları belirler, gerçekleştirir, izler.
• Reklam/tanıtım/pazarlama aktiviteleri için yurtdışı ve yurtiçi benchmarklar yapar ve düzenli görüşmelerle sektör dinamiklerini takip eder.
• Bütünsel bakış açısıyla yönettiği tüm tanıtım platformlarından tutarlı iletişim yapıldığını garanti eder.
: Professional
: MANAGER
: 07.03.2020